فرم درخواست ارزیابی اخذ بورسیه

بورس تحصیلی در خارج از کشور و بررسی شرایط اخذ این بورسیه ها، در این مقاله مورد بررسی علمی قرار می گیرد. ممکن است سوالاتی از این قبیل برای شما پیش بیاید که اخذ بورسیه تحصیلی در خارج از کشور، چگونه است؟ اخذ چه نوع بورسیه هایی در کشورهای اروپایی و کانادا و آمریکا برای مهاجرین، امکانپذیر می باشد؟ درج اطلاعاتتان در این صفحه، به کارشناسان ما این امکان را میدهد که شرایط شما را به صورت رایگان برسی کنند..
در فرم زیر، با وارد نمودن اطلاعات کامل در رابطه با خود، این امکان برای همکاران ما فراهم می شود تا با ثبت این اطلاعات در بانک اطلاعاتی ما، شرایط شما را در خصوص اخذ بورس تحصیلی در همه کشورها، مورد بررسی قرار دهند.
در واقع با پر کردن فرم زیر، این اجازه را به همکاران ما می دهید که اطلاعات شما را برای کارشناسان ما، در کشورهای دیگر ارسال نمایند تا آن ها با مراجعه به دانشگاه ها، شرایط شما را برای دریافت بورسیه در دانشگاه های مختلف بررسی نمایند. در صورتی که شرایط شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه مورد نظر، مساعد بود، از طرف ما، بر روی تلفن یا ایمیل شما، تماس گرفته خواهد شد و جهت عقد قرارداد و گام های بعدی، راهنمایی های لازم به شما ارائه خواهد شد.
لطفا، در صورت تمایل برای اخذ بورسیه تحصیلی و دریافت فاند و بررسی شرایط خود برای کمک هزینه تحصیلی در سایر کشورها، این فرم را با دقت، تکمیل نمایید.
همانطور که می دانید اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر و دریافت فاند یا اسکالرشیپ، کار ساده ای نیست. بنابراین در صورت وارد نمودن اطلاعات اشتباه، امکان بررسی دقیق شرایط شما، میسر نخواهد بود و نه تنها از ما وقتی را تلف نموده اید، وقت و امید خود را در خصوص وجود بهترین شانس زندگی خود که دریافت بورسیه و اخذ فاند تحصیلی در بهترین دانشگاه های دنیا می باشد را نیز از دست داده اید. بنابراین توصیه می شود این فرم را به دقت و کامل، پر کنید.
امیدواریم این امر، تا حدی موجبات خشنودی همراهان همیشگی موسسه ملک پور را فراهم آورد.

به امید موفقیت و روز های زیباتر برای شما

اطلاعاتی که در این وبسایت مشاهده می نمایید بر اساس تحقیقات اشخاصی هست که غیر حقوقی هستند و موسسه MIE هیچ گونه مسئولیت حقوقی در خصوص اطلاعات وبسایت ندارد. ما همیشه توصیه می کنیم این اطلاعات را راستی آزمایی کنید و با یک وکیل لوکال در میان بگذارید.

© تمام حقوق محفوظ است - این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است.
مشاوره رایگان